Kupac može da izjavi reklamaciju na osnovu članova 52., 54., i 81. Zakona o zaštiti potrošača, radi ostvarivanja prava po osnovu saobraznosti, garancije, pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.
Cene proizvoda na sajtu Nova Šumadija iskazane su u dinarima pri čemu je PDV uračunat u cenu.

Koristimo sve svoje resurse kako bi artikli na ovom sajtu bili prikazani sa odgovarajućom specifikacijom, fotografijama i cenama. Nažalost, ne mozemo garantovati da su sve navedene informacije o artiklima kao i fotografije artikala na našem sajtu u potpunosti ispravne.

Kupac izjavljuje/ulaže reklamaciju:
  • u maloprodajnom objektu Nove Šumadije na adresi Smederevski put 22b, 11306 Grocka ukoliko je kupovina proizvoda izvršena u radnji
  • pozivom na broj telefona naše službe reklamacija +381 (11) 8501 300
Ukoliko želite da proverite status Vaše reklamacije to možete učiniti pozivom na broj telefona naše službe reklamacija +381 (11) 8501 300

Prodavac je dužan da na prodajnom mestu vidno istakne obaveštenje o načinu i mestu prijema reklamacija, kao i da obezbedi prisustvo lica ovlašćenog za prijem reklamacija u toku radnog vremena. Nakon toga, sledi potvrda prijema reklamacije elektronskim putem gde se kupcu saopštava broj pod kojim je njegova reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Takođe, prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača. Bez odlaganja, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju. Odgovor prodavca na reklamaciju potrošača mora da sadrži odluku da li prihvata reklamaciju, izjašnjenje o zahtevu potrošača i konkretan predlog i rok za rešavanje reklamacije. Rok ne može da bude duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu od dana podnošenja reklamacije. Ukoliko prodavac iz objektivnih razloga nije u mogućnosti da udovolji zahtevu potrošača u roku koji je dogovoren dužan je da o produžavanju roka za rešavanje reklamacije obavesti potrošača i navede rok u kome će je rešiti, kao i da dobije njegovu saglasnost, što je u obavezi da evidentira u evidenciji primljenih reklamacija. Obaveza potrošača jeste da prilikom izjavljivanja reklamacije priloži račun, kopiju računa, ugovor o prodaji na daljinu ili bilo koji drugi dokaz o kupovini. Iako Zakon ne predviđa obavezu da potrošač nije u obavezi da čuva originalnu ambalažu ali je naša preporuka da ambalažu sačuvate radi obezbeđenja proizvoda, a u smislu sigurnijeg transporta u ovlašćeni servis. Kupac gubi pravo na reklamaciju u slučaju nestručne instalacije, neadekvatnog rukovanja proizvodom i njegovim korišćenjem, koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke od strane neovlašćenih lica.

Oštećene pošiljke

Kada vam stigne  roba, potrebno je obavezno slikati paket pre otvaranja  i nakon otvaranja sadržaj paketa. Proveriti sadržaj paketa, da li su svi komadi u celosti, da li unutar paketa ima oštećenih, prosutih komada. Ako utvrdite na prijemu da je oštećena roba, potpisujete listu dostave koju vam daje kurir i preuzimate kompletnu pošiljku(i oštećene pakete).

Odmah nakon prijema robe (ovo je bitno jer je rok da  mi Bex-u prijavimo reklamaciju 24 h) obaveštavate referenta prodaje ili nadležnog  iz Nove Šumadije da je roba po Bex pošiljci(broj Bex pošiljke) stigla u oštećenom stanju. Nakon 24-48 h, kurir Bex-a će doći kod vas da bi se izradio zapisnik, slikalo oštećenje, a u tom trenutku roba i dalje ostaje kod vas.

Odgovor o usvajanju reklamacije dobijamo u roku od 24 sata od sačinjavanja zapisnika. Odmah nakon što se usvoji reklamacija, Bex će preuzeti od vas oštećenu robu.

Nekompletne pošiljke

Ukoliko utvrdite na prijemu robe da vam pošiljka nije kompletna(npr. fali 2 od 5 paketa), na dostavnom listi pored potpisa, morate upisati tačan broj paketa koji vam je stigao.

Odmah obaveštavate  referenta prodaje iz Nove Šumadije. Ukoliko vam nedostajuća roba ne stigne u roku od 24 h od prijema, biće vam poslata nova roba.